Klacht: geen accessoires te koop voor verkocht apparaat

op 26 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

L.S. Op 3 Mei kreeg ik een Multi Tool gekocht bij koopje deal.nl. 2 Dagen na ontvangst gevraagd alwaar ik accessoires voor het apparaat kan kopen. Als antwoord kreeg ik “bij de bouwmarkten” Helaas dit is niet zo. Via internet van alles geprobeerd “Eco Tool” “Mascot”” Wat de leverancier van koopjedeal schijnt te zijn. Praxis heeft voor mij 3 adapters uit de verpakking gehaald en geprobeerd op mijn machine alles zonder resultaat. Heb foto’s gestuurd naar o.a. Eco Tool. Koopje deal zegt; Sorry voor het ongemak

Een adres alwaar ik passende accessoires kan kopen.
Retour nemen van het app. en mijn geld terug geven.
Bij advertentie zetten "U kunt geen accessoires kopen voor dit apparaat"

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:10 geantwoord

Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat er geen accessoires beschikbaar zijn voor de door u bestelde Multi-tool.
Wij hebben verschillende Multi-tools in ons assortiment gehad.

U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website.
Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd.
Voor het doen van een retouraanvraag heeft u nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

De retour-procedure werkt als volgt:

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Stap 1) U doet een retour-aanvraag via www.koopjedeal.nl/klachten
Stap 2) Uw retour-aanvraag wordt binnen één werkdag geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.

Stap 3A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons.
In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 3B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 4) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 5) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 6) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door J.Berkhout