Klacht: Geen abonnement wel dubbele incassokosten

op 26 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste tele2 klantenservice. Dit is mijn zoveelste poging om een oplossing te vinden voor een onterechte incassokosten terwijl er geen abonnement afgesloten is. Ik heb geen abonnemente of toestel maar betaal al een kaar voor. Ik heb meerdere keren al contact gehad en ook bos incasso beeld maar het blijft maar doorgaan. Ik wil dat jullie jet per direct gaan uitzoeken want ik ben niet van plan om verder beroofd te worden. Ik zal ook via mijn bank tele 2 blokkeren zodat er niks meer afgeschreven wordt. Ook eis ik mijn geld terug wat al maanden afgehaald is. Mijn klantennummer 10312289505

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik duidelijkheid heb waarom het elke keer afgeschreven wordt terwijl
Ik geen abonnement heb!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bajadjan