Klacht: Geen aansluiting bekend

op 23 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb net een nieuwe (huur)woning gekregen en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe provider bij. Ik heb online een vergelijking gedaan en bekeken of de aansluiting aanwezig was en kwam uit op Tele2 met ADSL. Ik heb zelf altijd alleen nog maar gebruik gemaakt van de analoge verbinding van Ziggo dus ik ging ervan uit dat de check ook goed was, er is een aansluiting! Afgelopen weekend was het dan zover, ik heb alles verhuisd en had vrienden aan het werk gezet om het pakket te installeren totdat er werd geconstateerd dat er geen aansluiting was, het hele huis doorgezocht maar nee. Ik heb gebeld met de klantenservice om dit aan te geven en daar werd gelijk gedreigd met kosten daarnaast was de medewerker totaal niet klantvriendelijk, dus ik heb opgehangen. Met goede moed belde ik maandag weer met Tamra, een erg vriendelijke en behulpzame dame, ze wou ook echt wel wat voor me doen. Zij heeft een monteur voor me ingepland. Dinsdag ochtend krijgt ik een sms van Tele2, sorry we kunnen je niet leveren, we houden contact Tele2, dus ik start een chat op en er werd aangeraden de monteur af te wachten. De KPN monteur was keurig op tijd en ook erg vriendelijk, maar deze beste man kon ook geen aansluiting vinden. Wel bleek er een goed Glasvezelaansluiting te zijn maar volgens Tele2 konden zij dit ook niet leveren, terwijl deze volgens de monteur wel werkt? Vandaag weer contact opgenomen om de situatie uit te leggen, ik word doorverbonden naar de afdeling Opzeggingen, het meisje moest een tijd overleggen maar gaf aan dat het contract dan werd geannuleerd. Ik gaf aan dat ik dan geen kosten dus zou krijgen, ze zei nee dit lijkt me wel heel vreemd. Maar toch weer overlegd en nu bleek dat ik nu over 2 werkdagen terug gebeld wordt omdat ze hier toch niks over mag en kan zeggen. Ik krijg een beetje een kastje naar de muur gevoel en dat er echt aan een script gehouden moet worden. Ik plaats mijn bericht op Facebook en ik ontvang alleen weer algemeen antwoorden. Geen begrip, alles voorwaarden, kosten voor oplevering, duidelijk weer een script. Ik kan je vertellen ik heb zelf bij verschillende klantenservices gewerkt maar zo ga je niet met klanten om. De verantwoording van het aansluitpunt wordt nu naar mij toe geschoven terwijl ik van te voren een online check heb gedaan. Waarom is dit aan mij? Het is niet eerlijk dat nu 2 maanden abonnementskosten op mij verhaald worden, zo ook aangegeven door de monteur en collega’s.

Ik ben tevreden als er echt naar mij geluisterd wordt en we samen tot een goede oplossing kunnen komen, geen kastje naar de muur verhaal.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jill1985