Klacht: Geen aankoopbedrag retour, geen telefoon

op 29 maart 2013 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Op 4 februari heb ik mijn klacht op deze site gezet en Belsimpel gaf aan dat dit opgelost is. Helaas is er nog steeds niets opgelost. Op 12-12-12 heb ik een Sony gekocht en kreeg 2x een defect (DOA) toestel toegestuurd. Na retour sturen weigerde Belsimpel aankoopbedrag terug te betalen. Toestel werd gerepareerd, omdat ik het beschadigd zou hebben. Een toestel dat niet werkte!!
Vele emails en telefoontjes verder is er nog steeds niets opgelost. Op 26-2 werd mij gevraagd te bellen. Medewerkster gaf de keuze: ik zou een nieuw toestel krijgen of moest nog langer wachten op reparatie. Ik koos voor het nieuwe toestel. Dit kwam echter niet. Bij navraag werd ik verwezen naar de reparatie afdeling, maar die kan er niets over zeggen. Een klachtenbrief en emails worden nu niet meer beantwoord.
Ik ben € 400,00 kwijt en heb hier niets voor!
Opvallend dat er zoveel gevallen op klacht.nl staan van mensen die zogenaamd hun toestel beschadigd hebben!
Wat is dit voor (klanten) service?

Aankoopbedrag van € 400,00 retour storten!!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb belsimpel.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 02 april 2013 om 09:34 geantwoord

Geachte klant,

U heeft uw toestel retour gezonden omdat deze niet goed zou functioneren. Echter bleek bij ontvangst dat het toestel niet meer in nieuwstaat was. Wij hebben deze daarom doorgestuurd naar het reparatiecentrum. Daar hebben zij in verband met de lange doorlooptijd van de reparatie, aangeboden om het toestel om te ruilen. Deze omruiling heeft inmiddels plaatsgevonden en het toestel zal zo spoedig mogelijk aan u worden verzonden.

Customer Support
Belsimpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door hteitsma