Mijn Klacht:
Ik krijg al zeker 3 weken lang GEEN folders binnen.
Gewenste Oplossing:
Zorg er voor dat ze weer bezorgt worden!

Ik krijg al zeker 3 weken lang GEEN folders binnen.
Zorg er voor dat ze weer bezorgt worden!
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 april 2018 om 14:37 geantwoord
Geachte heermevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.
Met vriendelijke groet,
Marieke, klantenservice Spotta