Klacht: Gee geld terug

Giannini Saija op 10 december 2019 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 november een pakketje besteld bij asos, 2weken na de levering heb ik het teruggestuurd. (21 november) Ze zeggen dat je het geld na 10 werkdagen terug krijgt en het geld is nog steeds niet gestort. (10december)
Ik ben hier erg ontevreden over en hoop graag een reactie terug te krijgen.

Mvg,
Giannini Saija

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld weer terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Giannini Saija