Klacht: Gedwongen verzekering staat als verhuur auto op de rekening

op 30 juli 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Aangekomen in Ibiza vond de balie medewerkster dat ik een verzekering moest nemen. Ik gaf aan dat de auto reeds een verzekering had en ik alles in Nederland geregeld had. Zij zei dat het niet zo was en er echt een verzekering bij genomen moest worden. Toen ik duidelijk vermelde dat ik de auto zoals gereserveerd wilde ontvangen bleef ze doorgaan met argumenten die nergens op sloegen, ik moest bij de politie maar is na gaan vragen hoeveel schade er gereden werd en wat er allemaal gestolen werd. Ter plaatse proberen ze je geld afhandig te maken anders krijg je de auto niet mee en annuleren kost je drie dagen huur van een auto die je zonder verdere betaling niet mee krijgt. Toen gaf ik mijn Visa kaart en zag ze haar kans schoon, op mijn prepaid kaart kon ze het bedrag van de 1100 euro borg niet reserveren zoals op een andere kaart wel kon. Visa credit of prepaid is Visa dus het slaat nergens op. Hoe kan je op een Visa boeken waar ze het bedrag niet zouden kunnen blokkeren, onzin. Ik zou de verzekering en een borg voor de benzine moeten betalen (ja, een borg voor de benzine kan dan wel) en als ik de auto vol getankt terug bracht zou ik 80 ex BTW aan de andere kant van de balie terug krijgen. Toen ik de auto terug bracht stond ik in ene bij de verkeerde balie, nee die sleutel moest ik boven inleveren en het bedrag zou ik in ene automatisch terug krijgen. Jullie raden het al, geen geld terug gekregen. Twee maal contact gehad en ik hoor nu ik in Nederland ben natuurlijk niks meer over het geld terug krijgen. Als je zegt dat ik de sleutel aan de balie in moet leveren laat je de klant niet weer even een halve kilometer met koffer terug lopen. Slecht bedrijf, en waarschijnlijk krijgt rentalcars.com ook een persentage van het extra betaalde bedrag want die helpen je ook niet verder en zeggen dat je maar gewoon akkoord moet gaan. Als ik de rest van de klachten zo lees kan Kassa of Radar hier een weer mooie aflevering van maken, de zoveelste. Download de rekening is, heb ik gedaan en daar staat: -Alquiler Vehículo- of-ter-wel -huur auto- niks verzekering de kosten zijn betaald voor de huur van de auto terwijl wij dit allemaal al in Nederland gedaan hebben. Op het getekende document staat wat anders, goh wat raar.

Dat ze ophouden met deze oplichting en rentalcars.com het op gaat nemen voor hun klanten !

Waarschijnlijk krijg ik de 80 euro ex btw nooit terug. De balie medewerkster heeft me voorgehouden dat ik getekend heb voor een bedrag van 80 euro ex BTW voor de benzine, wat ik na het voltanken terug zou krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alquiler Vehiculo