Klacht: Gedwongen reis naar oranje gebied

op 20 juli 2021 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Vakantiediscounter dwingt ons om te reizen naar een oranje gebied. Wij boekten op 2 juni een vakantie naar Tenerife, dat op dat moment geel was. Wij hebben alleen een reisverzekering all risk annuleringsverzekering. Echter hebben we te maken met een land waar inmiddels veel besmettingen zijn en er code oranje geldt. Hierdoor hebben we niet de behoefte om weer te vertrekken, aangezien wij daar vast zouden kunnen zitten en daardoor zelf moeten opdraaien voor alle kosten. De reisverzekering dekt dit niet, omdat het inmiddels ORANJE is. We hebben vakantiediscounter verzocht om een voucher of annulering. Dit krijgen we NIET! We worden gedwongen op vakantie te gaan of moeten zelf opdraaien voor de kosten om het te annuleren. Dit is gewoonweg te gek voor woorden. Hoe kan je zo met je klanten omgaan? Hoe kunnen zij hier ongestraft mee wegkomen?

De mogelijkheid krijgen om te annuleren of om te boeken!

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GabrielT