Klacht: Gedumd in horror hotel

op 19 september 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Schandalige service van corendon,Kom je op de luchthaven 4september 2017 krijg je een enveloppe in handen ,Waarop een heel ander hotel staat.Ik ben gaan uitleggen dat dit niet klopt,waarop er werd gezegt dat hotel is OVERBOEKT.Waar wij stonden was een lange rij met nog meer mensen met zo n enveloppe die werden ook ergens anders gedumd.waarvan ongeveer 20 personen in het horror hotel ,Bij aankomst ben ik gelijk gaan bellen maar geen gehoor.Ik was blij dat ik met me zoon op vakantie kon ,omdat ik bijna nooit vrij krijg op mijn werk .Wordt ik in zo n horror hotel gedumd .Mijn uitzicht was een muur en een boom maar in die boom hingen ONDERBROEKEN,HANDOEKEN,STOELEN te smerig voor woorden . Bedden die stuk waren.daardoor 6 dagen me nek niet kunnen bewegen.Geen airco,Vieze lakens ,Vieze gordijnen ,Vieze badkamer, en nog veel meer uiteraard heb ik hier veel fotoos van gemaakt.Na dagen achter elkaar gebeldt te hebben en van hot naar her gestuurd te zijn ,kreeg ik een persoon aan de telefoon die mij kwam uitleggen de (mevr)die hier over gaat is met lunch pauze ,ben nu 2weken verder maar mevr is nog steeds met pauze.(Zeer proffessioneel mag ik wel zeggen .dus niet .HET is zeer onbeschoft .Mijn klachten formulier heb ik ingeleverd in mallorca Ben 2 weken verder maar nog niks gehoord.Bij deze wil ik even melden dat ik vervolg stappen ga nemen .WIj wilden een schoon hotel dit is niet normaal met vriendlijke groeten mevr Bruijn

Als ik mijn geld terug krijg, En een week extra vakantie van corendon.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MvrBruijn

2 maanden geleden - Goede avond het is vandaag de 26 ste en heb nog niets terug gehoord van corendon gr mevr bruijn

Alle klachten die gemeld zijn door MvrBruijn