Klacht: Geduld is helemaal op!

op 29 april 2016 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

6 april heb ik schoenen besteld. Outlet avenue beloofd een snelle levering. Ik heb mijn bestelling in de gaten gehouden via track and trace.
Uiteindelijk stond er dat mijn schoenen werden weerhouden op een distributiecentrum vanwege het ontbreken van bepaalde documenten en dat er contact was opgenomen met de opdrachtgever. Na een week ben ik gaan bellen. De medewerkers weten absoluut niet wat servicegerichtheid is! Ze leggen je niks uit, doen net alsof ze voor je aan het kijken zijn, maar snappen er zelf volgens mij ook weinig van. Er zou contact met me opgenomen worden.
Het pakket was volgens Track and Trace inmiddels terug gestuurd naar de afzender. Toen ik dat bericht zag kreeg ik ook net een mail binnen van outlet avenue met de melding dat ik maar even contact op moest nemen met BPOST om mijn volledige adresgegevens door te geven. Pardon!? Mijn adres klopte en het pakket was alweer terug bij hun! Ik heb weer aan de bel getrokken. Zelfde persoon aan de telefoon. Weer zo vaag en totaal niet klantvriendelijk. Ze hadden het pakket nog niet retour ontvangen. Ik moest ze weer 72 uur geven om alles in orde te maken. Ik kon ervan uitgaan dat ik eind van de week mijn geld terug zou hebben. Dit had 22 april moeten zijn. Ik ben nu weer een week verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!
Ik vind dit bedrijf zo verschrikkelijk slecht! Ik moet er constant achteraan en ik heb nog niks! Ben alleen al ruim 3 weken mijn geld kwijt! Waarom moet dit zo lang duren? Echt belachelijk.
Niet bestellen hier!
Ik doe het in ieder geval nooit meer. Die kortingsbon van 5 euro mogen ze zelf houden! Je krijgt het pakket toch niet.

Wanneer ik het volledige bedrag weer terug heb op mijn rekening! En snel!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S W