Klacht: gedoe sinds de plaatsing van de Bruynzeel keuken

op 21 juni 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Beste medewerkers van Bruynzeel,

wij hebben hard gespaard voor een nieuwe keuken. We hebben bij het uitzoeken gekozen voor een bedrijf dat bekend staat om kwaliteit en service, boven een koopje van bijv. keukenoutlet.com.
Maar wat een spijt hebben wij. Kwaliteit? Service? De keuken staat sinds november 2014 dus is nog geen twee jaar oud.. maar wat een ongemakken hebben we er al van ervaren. Om te beginnen is de rand van de inductieplaat vervangen omdat deze losliet. Die hebben ze uiteindelijk helemaal vervangen omdat hij een aantal maanden later weer los lag. Voor de vaatwasser is al een aantal keren een monteur geweest en nog voldoet deze niet. Er zit vaak een soort zand in de kopjes.
De monteurs die de keuken geplaatst hebben, hebben ook niet bepaald vakwerk afgeleverd. Er is een werkblad gestoten waardoor er een stukje uit is. Dit is netjes gelijmd, maar toch. De oven hebben zij scheef geplaatst waardoor een andere monteur (die overigens heel vriendelijk was en wel goed werk heeft geleverd) de randen er compleet af heeft moeten halen. De lampjes onder de kastjes zijn al meer dan 3 keer stuk geweest. Verschillende kastdeurtjes zijn scheef gaan hangen (dit kan gelukkig makkelijk zelf gesteld worden).
Vorige week is de kraan gaan lekken. We kwamen ’s ochtends beneden en de keuken stond voor de helft onder water. Heel ons laminaat naar de jeweetwel. Aangezien handdoeken enz. niets oplosten, hebben we een bevriende loodgieter gebeld. Die constateerde dat het lek van binnenuit de kraan kwam. Enige optie: nieuwe kraan. Gelukkig was deze man bereid direct een nieuwe kraan te plaatsen, waardoor de zondvloed in de keuken stopte. We namen contact op met Bruynzeel. Pas de week erna kwam een man van Grohe langs. Die echter meteen weer vertrok!!!! Waarom??! OMDAT WE EEN ANDERE KRAAN HADDEN GEPLAATST!! Dit is toch werkelijk van de zotte!! Hadden wij dan anderhalve week met water in onze keuken moeten staan???!!!!!! Wees blij dat wij eigen initiatief hebben genomen!
Nee, Bruynzeel kan bij ons geen goed meer doen! Ik heb verschillende vrienden die een keuken gingen uitzoeken ook met klem aangeraden naar alle keukenwinkels te gaan, behalve Bruynzeel.
Wat nou kwaliteit en service. Wij hebben het niet breed, hebben gespaard voor een goede keuken, dachten we. En nu zitten we al anderhalf jaar in de ellende.
Al heel veel keren heb ik gebeld en gemaild. Ik moet zeggen, ik ben vriendelijk geholpen. Alleen komen we daar geen steek verder mee. Wij zijn er klaar mee.

Jullie monteurs en klantenservice, allemaal vriendelijk. Maar wat heb je daaraan als je alsnog in de ellende blijft zitten.

Bericht van Bruynzeel Keukens

6 maanden geleden - Beste fam. van den Dorpel, Bedankt voor informatie, we leren graag. Onze collega's van de Klantenservice hebben contact met u opgenomen om hetgeen op te lossen. Mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Webcare Team Bruynzeel Keukens.

Alle klachten die gemeld zijn door famvdDuitM