Klacht: gecustomised schoenen zijn te klein

op 19 september 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Ik heb gecutomizede schoenen mi ZX Flux ADV productnummer S76747 besteld met dezelfde maatvoering als ik al jaren heb. Te bewijzen met twee andere Adidas paren en een Nike paar dat ik nog heb. De nieuwe set is te klein en dan echt te klein. Er staat wel dezelfde maat in als in de binnenkant.

Bizarre is dat dit al de tweede keer is. Van de vorige poging paste de rechter wel, maar de linker niet. Toen was het geld terug en bestel een nieuwe. Nu krijg ik te horen dat het vaker voor komt dat de lengtes niet kloppen, ik met een meetlintje dat moet gaan bewijzen, terwijl ik hier drie paar kan fotograferen waar dezelfde maten op staan.

Daarnaast werkt het telefoonnummer niet dat op de bon staat voor klachten.

Ik wil graag passende schoenen in de door mijn gewenste kleuren. Twee paar trouwens, geen moeilijk gedoe als iets niet goed is en ik wil geen tijd aan hoeven te verspillen. Daarom via internet. Kan bij de concurrent en andere sites wel goed gaan. Ik draag al mijn hele leven Adidas, maar hierdoor ben ik in staat het nooit meer te kopen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door erikbongers