Klacht: Gebruikte lamp zonder stekker..

op 02 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Gisteravond een leuke lamp gezien. De lamp kon voor veel dingen gebruikt worden. Hij had zelfs een afstandbediening. Aangezien hij er nog maar drie uur was, bestelden we hem gelijk. Volgende dag was hij tot onze verbazing al aangekomen. Toen we eenmaal de doos opende zagen we een lamp zitten. Natuurlijk wil je gelijk kijken of de lamp het ook doet.. Zit er geen stekker aan. Terwijl er zelfs op de doos een plaatje van een stekker staat. Wij bellen met de ‘klantenservice’, worden we gelijk er mee opgezadeld om een retoursaanvraag plaatsen. En dan zouden we na enkele weken een nieuwe lamp er voor in de plaats krijgen.

Dat we zo snel als mogelijk een nieuwe lamp opgestuurd krijgt die niet vies en incompleet is. Je mag toch verwachten dat je een goed product opgestuurd krijgt en als dat niet van toepassing dat dan in ieder geval de klantenservice je gaat helpen en je niet gelijk doorstuurt met een verhaal dat je daar meer informatie kan vinden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 05 september 2016 om 10:15 geantwoord

Beste Lesterhuis,

Dank voor uw mailbericht.

Wat vervelend om te horen dat het product mankementen (ver)toont.
Dit kan mogelijk het gevolg zijn van transportschade of een fout van de fabriek af.
Om dit te kunnen onderzoeken is het retourneren van het product essentieel.
Zo kunnen wij de klacht in de toekomst minimaliseren.

Om een product te retourneren naar ons, dient u een retour-aanvraag te doen via onze website.
Het doen van een retour-aanvraag kost u slechts enkele minuten.
Er zijn uiteraard een aantal voorwaarden waaraan de retourzending moet voldoen.
Meer informatie hierover vindt u op www.koopjedeal.nl/retourneren

Om een retour-aanvraag te doen heeft u het onderstaande nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Er zijn twee mogelijkheden voor het doen van een retour-aanvraag.
A) Ik heb de bestelling geplaats met een account bij Koopjedeal.nl (Stap 1 t/m 5)
B) Ik heb de bestelling als gast geplaatst bij Koopjedeal.nl (Stap 6 t/m 8)

Stap 9 t/m 13 is van toepassing voor alle retour-aanvragen.

A) Instructies voor een retouraanvraag geplaatst met een account bij Koopjedeal.nl

Stap 1) Ga naar www.koopjedeal.nl
Stap 2) Klik rechtsboven op “Mijn account”
Stap 3) Links in de menubalk vindt u “Retourzendingen” klik hierop.
Stap 4) Klik op “Nieuwe retourzending aanvragen”
Stap 5) Doorloop alle stappen.

B) Instructies voor een retour-aanvraag als gast zonder account bij Koopjedeal.nl

Stap 6) Ga naar http://www.koopjedeal.nl/awrma/guest_rma/index/
Stap 7) Vul uw bestelnummer & mailadres in. (let op: dit moet overeenkomen met de bestelling-gegevens)
Stap 8) Doorloop alle stappen.

Stap 9) Uw retour-aanvraag wordt binnen maximaal twee werkdagen geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.
Na de goedkeuring heeft u 14 dagen de tijd om het pakketje naar ons te retourneren.
Stap 10A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons. In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 10B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 11) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 12) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 13) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Het pakketje dient in de originele verpakking en originele staat geretourneerd te worden naar ons.
Dit betekent dat het pakketje aan de onderstaande eisen moet voldoen:
- Het pakketje is stevig verpakt en goed dichtgetaped.
- Het pakketje is scheur-vrij.
- Het pakketje is lekdicht.
- Het pakketje moet zodanig zijn ingepakt, dat de inhoud van het pakketje niet kan verschuiven.

Indien het pakketje niet aan de bovenstaande eisen voldoet, kan uw retour geweigerd worden of niet in behandeling worden genomen.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Lesterhuis