Klacht: Gebruikte kaarten toegestuurd gekregen

op 17 september 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn vrouw en ik zijn zaterdag 10 september naar Barcelona vertrokken voor een 4daagse stedentrip met op zaterdag de wedstrijd van Barcelona tegen Deportivo Alaves. Kosten 166.58 Euro.
Daar aangekomen mochten we het stadion niet binnen omdat ons werd gemeld dat \”The Tickets are used\” Wij naar het Ticketpoint van FC Barcelona. Die vroegen gelijk, van wie heeft u die tickets ? Wij zeiden ViaGOGO. Toen snapten ze het en zeiden ze dat we opgelicht waren. Ik had de mail nog in mijn telefoon staan en kon bellen met een 088 nummer in NL. Krijg je een engels sprekende dame aan de lijn, die je wel nieuwe kaarten zou toesturen. Wij wachten en bellen en wachten maar geen kaarten. Inmiddels was de 1e helft al 20 minuten aan de gang en zijn mijn vrouw en ik gedesillusioneerd naar het hotel terug gegaan. We merkten wel op, dat we niet de enige waren die bedondert waren.

We zijn tevreden als er iets aan gedaan wordt, en we ons bedrag van de aangekochte tickets terug zouden krijgen.

Bestellingsnummer: 7485983

Evenement: FC Barcelona vs Deportivo Alaves
Ticket(s): Vak 353 - Gol 2 , Rij , (2 Ticket(s))
Opmerkingen:

Afhandelingskosten: €5.95
BTW: €7.14
Prijsaanpassing: -€0.00
Totaalkosten: €166.58

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc de Laat