Klacht: Gebroken voetensteun

op 14 augustus 2018 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

In april 2014 een relaxsdtoel gekocht bij Prominent en kwam sinds vorige week erachter dat de voeten steun is gebroken.Contact opgenomen en werd mij verteld dat het op locatie gemaakt kan worden.Maar moet wel voorijkosten betalen van dik 50 euro en het onderdeel kost 130 euro en arbeidskosten kan het totaal tussen de 220 en 230 euro kosten.Ik vindt dit nog al een fors bedrag maar wel een afspraak gemaakt want je wil niet met een kapotte stoel zitten.En geen enkele coulance regeling een echt slechte zaak.

Wil best een onderdeel betalen maar 130 euro is dat ondetdeel niet waard en de voorijkosten moest niet kunnen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prominent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prominent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prominent

Heeft op 10 september 2018 om 14:08 geantwoord

Beste meneer Gernaat,

Ik vind het vervelend dat u aangeeft dat u zich niet kunt vinden in de kosten die genoemd zijn. Prominent levert producten met CBW garantie. Deze garantie verloopt na 3 jaar. Na deze garantie periode rekenen wij €59 voorrijkosten en onderdeel kosten in overleg met de monteur. We kunnen zeker nogmaals in gesprek gaan betreft de totale kosten. U mag hiervoor altijd contact opnemen met onze klantenservice: tel 0341-260676.

Met vriendelijke groet, Anne van Prominent

Heeft op 10 september 2018 om 15:57 geantwoord

Er was geen oplossing kwamen direct in patstelling. Je wordt aangehoord en dat is het.

Alle klachten die gemeld zijn door J.Gernaat