Klacht: Gebrekkige Service

JJ Baas op 26 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij hebben een lattenbodem besteld via de site van Lidl en incompleet ontvangen.
Wij hebben diverse malen per telefoon en per E-mail aangegeven, dat de verbinding tussen latten en bodem ontbreekt.
Wij hebben een duidelijke onschrijving en tekening bijgesloten, waaruit duidelijk blijkt WAT er ontbreekt. Diverse telefoontjes met het CALLCENTER (wat duidelijk een doorgeefluik is) hebben geen soelaas gebracht.

Dit is een voor Lidl ideale manier om klanten te kunnen afwimpelen, want wij worden ook na diverse navraag, in het ongewisse gelaten over de status van onze klacht…
Na aandringen volgt dan een vage e-mail van de desbetreffende afdeling, maar vervolgens wordt na onze reply NIET meer gereageerd. Zeer frustrerend, we hebben goed geld betaald, maar onze zoon ligt al weken NAAST zijn bed ipv. op een lattenbodem (van Lidl)

De referentieklachten nummers zijn als volgt:28094528 en 27952727. Het betreft DEZELFDE klacht.

Wij krijgen geen gehoor, LIDL houd zijn deur gesloten voor klanten die netjes betaald hebben en een incomplete bestelling hebben ontvangen.

Ongehoord voor een bedrijf van deze omvang en ook onbegrijpelijk!

Kunt U helpen ?

meet vriendelijke groeten,

JJ Baas
2134VT-34 Hoofddorp

Als de bestelling gecompleteerd is....en een passende compensatie is ook op zijn plaats.
Op dit moment gaan wij ervan uit NOOIT meer iets van LIDl te bestellen....

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 november 2017 om 11:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door