Klacht: gebrek bereikbaarheid en flexibiliteit

op 06 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Door eigen fout heb ik voor een pakketje een oud woonadres als bezorgadres ingevuld. Hier kwam ik tijdig achter (voordat de bestelling afgerond was en voor de verzending van het pakket) en heb geprobeerd dit door te geven. Zalando is vervolgens twee dagen zeer slecht bereikbaar geweest (volgens het servicenummer lag dit aan een technische storing). Ik heb intussen wel een keer een (uiterst vriendelijke en behulpzame) medewerker aan de telefoon gehad, die mij verzekerde dat het adres nu was gewijzigd en dat het op het juiste adres bezorgd zou worden. Nog diezelfde avond krijg ik een email dat het pakket de volgende dag toch op het oude adres bezorgd zal worden. Hierover probeer ik de servicedesk te bellen en die is vervolgens weer de hele dag niet bereikbaar. Mailen heeft ook geen zin, want ik krijg standaardmails terug met dat het erg druk is en dat het meerdere dagen kan duren dat er wordt geantwoord. Hierop heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

De medewerker die ik wel aan de lijn kreeg op een gegeven moment was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hij gaf alleen een antwoord op mijn vraag, dat uiteindelijk niet bleek te kloppen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mgwwenker