Klacht: Gebrek aan service

op 30 september 2017 over Teleplaza in de categorie Alles-in-1

Hallo,

Wij maken al 2 jaar lanf gebruik van Teleplaza diensten(tv, internet, telefonie) ook al willen we dit juist niet. Toen we naar onze nieuwe woning verhuisde werden we door onze woningcorporatie geforceerd om gebruik te maken van Teleplaza omdat de netwerkkabels van onze flat hun eigendom was/is. Ook staat de wooncorporatie ons niet toe dat we onze sataliteit schotels neerzetten dus moeten alles van teleplaza nemen geen andere keuze.

3 weken geleden is de gemene schotelantenne waarvan we ook gebruik maken stuk is gegaan en dit hebben we meteen vermeld. Eerst werd er gezegd dat het in dezelfde week zou gefixt worden maar dat is niet gebeurd toen hoorden we de week daarop en dat gebeurde ook niet. En net hoorde ik als laast dat ze nog op een stuk zitten te wachten en zo is het weer verschoven naar de volgende week.

Ik had dit zelf binnen een uur op kunnen, onverstaanbaar dat ze hier zo lang over maken

Daarnaast geven de arrogante helpdeskmedewerkers ook geen juiste informatie en hangen ze de telefoon meestal meteen op (al ben je iets aan het vertelen)

Problemem oplossen en de klanten niet voor de gek houden

Alle klachten die gemeld zijn door yhc