Klacht: Gebrek aan inleving

op 22 september 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Gisteren na een jaar ontving mijn vrouw van medipoint een aangepaste, op maat gemaakte, sta-op stoel. Mijn vrouw heeft primair progressieve ms waardoor romp inmiddels instabiel is en ondersteuning nodig heeft. Medipoint heeft hiervoor adviseurs in dienst die keurig langskomen en beoordelen wat voor aanpassingen nodig zijn. Na een jaar wachten word de op maat gemaakte stoel dus geleverd en de aanwezige stoel meegenomen. Vermeld dient te worden dat de vorige stoel nog via CZ was geleverd maar inmiddels zijn we al 1 1/2jaar bij onvz verzekerd. Daar mijn vrouw niet zelfstandig in die stoel kan komen heb ik dit bij thuiskomst van mijn werk gedaan. Nou hoe die adviseur de aanpassingen heeft gemeten of genoteerd het was meelijwekkend om te zien hoe mijn vrouw in die stoel zat, hangen is een beter woord. Melding gemaakt bij Medipoint en morgen zou er contact komen, maar een oplossing, “nee meneer morgen bellen we voor een afspraak te maken wanneer we langskomen”. Niet veel later blijkt dat zitten of hangen in deze stoel onmogelijk was en de enige optie was dan maar naar bed! En verder zat er niet veel anders op om haar vanmorgen daar te laten en kijken of onze vrienden van Medipoint iets konden regelen. Nu komt het de betweterige mevrouw aan de telefoon kon niets voor me doen. Mijn simpele vraag was of ik dan uiteindelijk zelf de oude stoel ergens op kon halen, zodat ze zelf de tijd hadden om de stoel aan te passen. Onmogelijk regels zijn regels, met andere woorden last je vrouw maar lekker heel t weekend in bed liggen. Bij mijn vraag of ik haar leidinggevende mocht spreken antwoorde ze spottend dat die het veel te druk gad voor dit soort klachten maar ze zou t doorgeven. Helaas vergat het wicht om de verbinding te verbreken waardoor ik haar lachend hoorde zeggen “hè X jij bent toch mijn meerdere? Dan moet je een tevreden klant terug bellen” waarop X antwoord het is goed ga ik echt niet doen. Andere mensen hebben na mijn melding daar getracht de boel recht te trekken met volop excuses enzo maar ja geen stoel. Bedankt mevrouw de telefoniste van Medipoint en een fijn weekend, ook namens mijn vrouw vanuit bed

Dat Medipoint gewoon mensen correct behandeld. Meedenkt en oplossingsgericht handelt. En zeker niet mensen belachelijk maken als ze denken dat de verbinding is verbroken

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Hans0161