Klacht: Gebrek aan hygiene middelen voor de karren

op 27 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al enkele werken gaat het niet goed bij Lidl Hoek van Holland wat betreft de mogelijk geil de karren goed te deinfecteren. Vaak staat er geen goed middel, waardoor het eigenlijk niet mogelijk is de winked veranwoord te bezoeken. Het is up taak er voor te zorgen dat klanten veilig de winkel kunnen bezoeken. Het bestie zou zijn I doen iemand van het personeel er voor zorgt dat de karren school zijn,zo als de bij heel veel andere retailers gebeurt. Neem us verantwoordelijkheid

Gewenste Oplossing:

Voldoende beschikbare desnfectie en het het liefst door een van de medewerkers schoongemaakt omdat het anders vaak een rommelig geheel is. Ik weet dat er inmiddelsklanten zijn die dit filial mijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 mei 2020 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door F. van Staalduine