Klacht: Gebrek aan concurrentie, dat is wel duidelijk

op 03 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag verwachtte ik een bestelling tussen 10:00 en 14:00.
Prachtig zo’n beperkt tijdsraam. Wehkampje gedaan. Komt goed toch?
Wassertje, drogertje kwamen niet, maar wel een duidelijk SMSje zonder omhaal. Met bijna zoveel woorden; ging niet lukken dus het wordt zaterdag. En…..Excuus. Daag dagje vrij, maar ach. Kan gebeuren.
Zaterdag………ik kon nog niet aan de noeste arbeid van het textielreinigen. De berg blijft groeien en heeft inmiddels een eigen ecosysteem. Dus maar even bellen voor 45ct p/m. 10€ later en een hoop slap standaard gewauwel t/m “nee u mag mijn manager niet spreken want zij gaat u hetzelfde vertellen”..Wehkamp gebeld en met respect en begrip aan de andere kant van de lijn de boel afbesteld. Ik vrolijk bij de blauwe rakkers van Cool Blue bestellen. Wat blijkt Dynalogic blijkt ook daar de logistiek te bestieren. Navraag leert; ook bij andere grote spelers in online witgoed schuiven. Vrijwel geen concurrentie. Hier is ruimte voor marktwerking en tevens het bewijs dat het hard nodig is. Hier is goed geld te verdienen met iets simpels als service en het nakomen van afspreken.

Gewenste Oplossing:

Gewoon leveren volgens afspraak. Bij wijziging afspraak ook daadwerkelijk de nieuwe afspraak nakomen. Een excuus en een gesprek met de eindverantwoordelijke voor service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2016 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Wijk,

Uit uw gegevens is gebleken dat uw bestelling in eerste instantie niet compleet is aangekomen bij het depot. Er is daarna een nieuwe order aangemaakt door de leverancier. Hierdoor heeft het helaas enkele dagen geduurd voordat het pakket op het juiste depot, voor de juiste route ingedeeld was. Hiervoor onze welgemeende excuses! We hebben dit incident voorgelegd bij de desbetreffende afdeling om dit soort fouten en tekort in communicatie naar te klant, te voorkomen.

Ik zie dat de bestelling uiteindelijk op 6-7-2016 geleverd is geworden. Ondanks de vertraging en het ongemak, wens ik u veel plezier met uw nieuwe aankoop en een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Kira
WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Rik01