Klacht: Geboortedatum bedrijf ineens gewijzigd, geen promotie mogelijk sinds 11/2020

op 20 mei 2021 over Instagram in de categorie Social Media

Ineens foutmelding bij betaalde promotie dat geboorte datum FB Insta niet overeenkomen. November 2020, niet zelf gewijzigd. FB staat ineens de persoon geboorte datum ipv de geboorte datum Business. Denk wel 80 meldingen gerapporteerd Insta en FB. Omdat ik de datum niet zelf kan wijzigen ivm bedrijfs geboorte datum minderjarig is. Alleen maar meldingen ontvangen laatste maanden eerder helemaal niets. Dat het druk is om id te verifiëren of probleem op te lossen ?! Geen andere contact of hulp mogelijkheid maar het is sinds corona en webshop die klaar staat voor insta shoppen echt mega van belang.
Maar ik kan het zelf niet oplossen of aanpassen, het wordt niet opgelost en er komt nul reactie.

Dat ik weer betaalde promoties kan afnemen met dit zakelijke account. Dat is wanneer beiden FB en Insta weer dezelfde geboorte datum hebben. Zelfs wanneer dit mijn geboorte datum en niet van mijn bedrijf is, al zou ik dat leuker vinden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Instagram

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Instagram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]