Klacht: Geboorte medaillon beschadigd teruggekregen en slecht gevuld

op 11 december 2017 over Moms Liquid Love in de categorie Sieraden en horloges

Ik heb bij Moms Liquid Love een moedermelksieraad besteld. Het leek me extra bijzonder om het geboortemedaillon van mijn zoontje door haar te laten vullen. Had ik dit maar nooit opgestuurd!!! Ik zou het rond de 1ste verjaardag van mijn zoontje (juli 2016) terug ontvangen, maar heb er bijna 1 jaar extra op moeten wachten. In dit jaar werden meerdere valse beloftes gedaan, telkens zou ik bij de volgende zending zitten. Maar nooit zat ik erbij. Iedere keer een nieuwe smoes! En vervolgens weer maanden radiostilte… uiteindelijk heb ik dit jaar mijn sieraad teruggekregen, niet door haarzelf opgestuurd, maar dankzij een mede-gedupeerde die bij haar aan de deur is geweest, maar helaas was het (eens zo mooie) medaillon zwaar beschadigd! En daardoor ook niet meer draagbaar. Dit geboortemedaillon had ik dus zelf naar haar opgestuurd en was me zeer dierbaar. Ik heb zo’n spijt dat ik vertrouwen in haar had… Naast dat ze het medaillon heeft beschadigd, heeft ze het ook niet netjes gevuld, er zit viezigheid in de melk en op de foto van mijn zoontje zit een zwarte punt. Het extra hartje wat ik erbij had, is ook zeer slecht gevuld en met viezigheid erin. De eigenaresse is niet bereikbaar en ondertussen schijnt ze (wederom?) verhuisd te zijn

Ik zou graag het geld terug willen wat ik aan haar heb betaald (€75,00) + een vergoeding voor het medaillon dat zij beschadigd heeft. Tevens heb ik extra kosten moeten maken aan de verzekerde verzending en ook deze extra kosten wil ik retour, aangezien ik al aan haar verzendkosten had betaald

Reactie van de melder van de klacht D uit S

7 maanden geleden - Belachelijk... ze besluit gewoon de klachten niet in behandeling te nemen!

Alle klachten die gemeld zijn door D uit S