Klacht: Geboekte reis binnen 24 uur bijna voor de helft goedkoper

op 17 juni 2018 over Vakantiediscounter in de categorie Reizen Algemeen

Maandag 28 juni hebben wij bij vakatiediscounter.nl een reis geboekt naar Kroatië. Wij hebben de reis voor 443 EUR p.p. geboekt. Tot mijn grote verbazing was de volgende dag dezelfde reis 253 EUR p.p. Het tarief was binnen 24 uur bijna voor de helft gezakt! Ik voel me behoorlijk voor de gek gehouden.Uiteraard heb ik hier een melding van gemaakt bij vakantiediscounter. De klantenservice gaf aan dat ze de regel hebben dat ze dezelfde dag en in sommige gevallen de volgende dag, de reis nog kunnen omzetten naar het voordelige tarief. Maar aangezien wij de vakantie 6 weken voor vertrek hadden geboekt, zou dat niet meer kunnen, omdat 6 weken voor vertrek last minute zou zijn. Ze zeiden ook dat ze het graag hadden willen omzetten, echter bepaalde de reisorganisatie ( in dit geval TUI) deze regels.

Naar aanleiding van de laatste informatie hebben wij de klacht doorgezet naar reisorganisatie TUI. Maar helaas gaven zij als antwoord dat wij de reis bij Vakantiediscounter hebben geboekt en dat zij daarom mijn aanspreekpunt zijn omdat zij de boeking beheren. Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Geboekte reis omzetten naar het voordelige tarief.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantiediscounter

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantiediscounter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vidaa