Klacht: Geboekt bij Fletcher op 1 april 2020

op 30 maart 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik had een boeking gedaan bij Fletcher hotels Leidschendam-Den Haag.
Maar gezien het advies thuis blijven is wou ik dat verplaatsen doormiddel van een voucher.
Maar als je de klantenservice belt is de boodschap; geen negatief reis advies, u kunt gewoon komen.
Schandalig! Wij doen ons best niet te reizen en thuis te blijven om mensen niet te besmetten en Fletcher maakt dat geen donder uit!
Geen voucher, helemaal niks.
Werkelijk schandalig!
Alle andere reisorganisaties gaven keurig een voucher!
Nederland is samen maar Fletcher wil alleen maar geld verdienen in een crisis.
Kom je klanten tegemoet of sta ze in ieder geval op een normale manier te woord.

Voucher eventueel met nieuwe administratie kosten..

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

7 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Fletcher Hotels heeft zojuist een klacht van u ontvangen. Het is vanuit Fletcher niet mogelijk om inhoudelijk te reageren via deze website aangezien dit moet gebeuren met persoonlijke gegevens en geregistreerde data welke bij ons nog niet (volledig) bekend zijn. Wij zouden u echter wel graag verder willen helpen. Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar onze afdeling Gastensupport via e-mailadres: [email protected] Heeft u al een mail gestuurd naar onze afdeling Gastensupport dan zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. De huidige situatie kan tot vertragingen leiden. Wij zetten ons, zoals altijd, tot het uiterste in om een zo goed mogelijke service te bieden.Wij hopen op uw begrip.Voor vragen omtrent het coronavirus en de algemene voorwaarden verwijzen wij u graag naar: https:www.fletcher.nlnlmaatregelen-corona

Reactie van de melder van de klacht Eelde-23

7 maanden geleden - Zie weer geen oplossing. Gewoon naar het hotel komen terwijl de regering zegt om niet te reizen. Fletcher is het meest asociale bedrijf in deze crisis en roept op om te reizen.Geachte Tuinder,We vinden het erg jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw annulering . Vanzelfsprekend werken wij conform een Protocol Coronavirus dat opgesteld is door een speciaal geformeerd Fletcher Corona Project Team.  Het hotel heeft de algemene voorwaarden gevolgd omdat het hotel geopend was en er op dat moment geen negatief reisadvies was. Onze gasten waren daarom nog steeds welkom in dit hotel.Voor uw reservering betekent dit dat, als u besluit te annuleren, het betaalde bedrag niet terugbetaald zal wordenTevens heeft u een boeking gemaakt met een actie ( 25,00 euro actie )en deze kunt u niet annuleren enof wijzigen. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Viëlla | Fletcher Hotels Fletcher GastensupportFletcher Hotels Bezoek: Buizerdlaan 2, 3435 SB Nieuwegein Post: Postbus 134, 3430 AC Nieuwegeinwww.fletcher.nl----------------------------------------------------------------------------- FW: Reserveringsbevestiging - F82-FX36868dinsdag 31 maart 2020 19:56 Geachte ,Namens team Fletcher Hotels Wij van team Fletcher Hotels werken met man en macht om alles in goede banen te leiden. De huidige situatie kan tot vertragingen leiden. Wij zetten ons, zoals altijd, tot het uiterste in om een zo goed mogelijke service te bieden.Wij hopen op uw begrip.Uw melding is ontvangen en zal in behandeling worden genomen door een van onze medewerkers. Uw melding staat bij ons bekend onder het nummer: 26208Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op deze e-mail.Met vriendelijk groet,Fletcher HotelsFletcher Hotels www.fletcher.nlFletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag, dinsdag 31 maart 2020 19:56 Reserveringsbevestiging - F82-FX36868  Met vriendelijke groet,Receptie LeidschendamFletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag Weigelia 22 2262 AB Leidschendam Tel.: 31(0)70 320 92 80 www.fletcherhoteldenhaag.nlVan: Kars Tuinder Verzonden: dinsdag 31 maart 2020 19:42 Aan: Receptie Leidschendam Onderwerp: Re: Reserveringsbevestiging - F82-FX36868 Beste Fletcher medewerkerNogmaals een mail van een woedende klant.Ik zit net de persconferentie kijken en jullie antwoord aan de telefoon is geen negatief reisadviesMaar dat is natuurlijk onzin, ons wordt opgeroepen thuis te blijven.Jullie komen mij niet tegemoet met een voucher, maar ik zie dat sommige mensen wel een oplossing wordt aangeboden.Wat een afschuwelijke manier van handelen doen jullie in deze crisis tijd.Inmiddels regent het slechte recensies op het internet.Jullie zetten jezelf volledig te kijk en ik verwacht snel een item over dit in de consumenten programma'sIk hoop erop eerlijk gezegd.Ik vraag nogmaals om een nette oplossing in vorm van een voucher van jullie bedrijf.Ik reken erop dat jullie na de laatste persconferentie van de regering echt niet om een regeling heen kunnen.Met vriendelijke groet,Kars Tuinder    Op 6-3-2020 om 12:46 schreef Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag:Reserveringsbevestiging - F82-FX36868UW GEGEVENSUw boeking is geplaatst! We hebben de volgende gegevens van u ontvangen:Persoonsgegevens Kars Tuinder 22 april 1975 [email protected] 0503118005Adresgegevens Eeldersingel 24 9726AR Groningen NederlandUW RESERVERINGAankomst:1 april 2020Vertrek:2 april 2020Aantal kamers:1 kamerBezetting:2 volwassenenType kamer:1 x Standaardkamer met doucheReeds voldaan:€ 50,00Totaal te voldoen bij aankomst:€ 5,20Totaal bedrag (incl. tax handling):€ 55,20Arrangement:Fletcher 25 euro actie 1 nacht1 x overnachting1 x uitgebreid ontbijtbuffetInformatiepakketje van de omgeving inclusief fiets- en wandelroutesGratis WiFiHOTELINFORMATIEAdres:Weigelia 22 2262 AB LeidschendamTelefoon:070 320 92 80E-mail:[email protected] informatie:Inchecken na 15:00 uur Uitchecken voor 11:00 uur Receptie 07:00-23:00 Ontbijt Ma - Vrij 07:00 - 10:00 uur | Za - Zo 08:00 - 10:30 uur Lunch 12:00-16:00 Diner 17:00 - 21:00Plan uw route met de auto »Plan uw route met het OV »We kijken naar u uit! Met gastvrije groet,Team Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag

Alle klachten die gemeld zijn door Eelde-23