Klacht: geboekt bij Expedia nu elke nacht geluid overlast al 3 dagen morgen pas andere kamer

op 25 september 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer, mevrouw

Er staat krijg morgen andere kamer maar dat is als er 1 vrij is wacht al 3 dagen stuk van tekst perongeluk gewist in titel Ik heb geboekt bij Expedia bij camping village jolly nu zit ik Al 3 dagen in een cabine naast de bar wat savonds een discotheek wordt met geluid dat je bed laat trillen zo hard en mensen die schreeuwen en kletsen het kan duren tot 1 of 2 uur in de nacht ligt aan hoeveel mensen er zijn nu is dit mijn eerste vakantie in 5 jaar waar ik hard voor heb gewerkt de nacht wacht kan niks doen nu zit ik weer een nacht in de ellende hoop dat er morgen er kamer vrij is anders wachten tot het er is terwijl ik mensen zie komen en gaan met koffers heel veel geef mij hun kamer dan maar dat doen ze niet elke dag loop ik slaap dronken in Venetië moet dan mij dag inkorten door hun omdat ik te moe ben help mij alstublieft heb wel een filmpje ervan

Andere kamer en iets van hun voor de verpesting van mij vakantie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirella soekhie