Klacht: Geblokkeerde rekening, geen reactie

op 02 september 2015 over ING in de categorie Banken

Afgelopen donderdag is onze rekening geblokkeerd. Na een gesprek met de beslaglegger hebben we een regeling getroffen en zouonze rekening gedeblokkeerd worden. Helaas is dit inmiddels 5 dagen later nog steeds niet gebeurd en is er nog steeds geen uitzicht op wanneer dit wel gaat gebeuren!

In contact komen met de afdeling die er over gaat kan niet, ze reageren niet op e-mails van ons of collega’s.

Ondertussen hebben we geen eten meer in huis, de luiers voor mijn kinderen zijn op.

Ik vind het echt onmenselijk hoe hier omgegaan wordt met geld dat niet hen is.

Het deblokkeren van mijn rekening.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 september 2015 om 15:43 geantwoord

Beste klant,

Goed dat je je ongenoegen bij ons uit. Ik begrijp goed dat je in een enorm vervelende situatie zit! Omdat Klacht.nl een openbaar forum is, kan ik hier helaas niet inhoudelijk op je vraag ingaan. Ik raad je aan om je klacht via Facebook of Twitter door te geven, of om ons te bellen op telefoonnummer 058 234 00 64 (lokaal tarief). We helpen je dan graag verder!

Groet,
Candice
ING Webcare team

Heeft op 03 september 2015 om 12:51 geantwoord

Helaas geen oplossing, we zitten nu op de 8ste dag en nog steeds kan ik niet bij mijn rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela111