Klacht: Geblokeerde deur bij het uitstappen aan de gate.

op 11 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Onprettige ervaring met security op de lh van Schiphol

Zondag 10 juli terug gekomen met vlucht cnd 716 vanuit Fuerteventura, na een geslaagde vakantie. De vlucht was prima alsook de schitterende service. Na het uitstappen van boord hadden we echter een probleem met de gesloten deur van de gate zodat we niet verder konden evenals de meeste andere passagiers. Ten einde raad, na ongeveer 15 min. voor een gesloten deur te staan heeft mijn vrouw op de noodknop gedrukt zodat enige tijd later een persoon van security kwam toegelopen. Hij vroeg wie op het alarm gedrukt had en eiste direct de instap en I.D. kaart. Nadat hij de persoonlijke gegevens had doorgegeven via radio weigerde hij om mijn vrouw haar I.D. kaart terug te geven, dewelke we dringend terug eiste omdat we reisden met twee kleine kinderen van 3 en 6 jaar en op tijd onze bus naar de parking moesten halen zodat we geen 45 min langer zouden moeten wachten. Gelukkig kwam op dat moment de crew van onze vlucht langs dewelke ik aangesproken heb en zijn we toch op tijd kunnen vertrekken. Bij deze wil ik ten zeerste mijn dank uitdrukken voor de bemanning die ons enorm geholpen hebben in deze benarde en onprettige situatie, vooral in het bijzijn van twee kleine kinderen.
Wij wensen ten zeerste dat u onze dank overmaakt aan de voltallige bemanning van vlucht CND716.
Onze volgende vakantie met Corendon is naar Kreta op zo. 18 sept. echter niet meer vanuit Schiphol maar vanuit Brussel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door smetsleo