Klacht: Gebeld, na ruim 6 minuten werd de verbinding verbroken.

op 17 mei 2016 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gebeld naar 9292 voor reisadvies in Dordrecht.
Op 28 mei is er ‘Dordt in stoom’, bepaalde haltes vallen uit.
De mevrouw die me hielp (met een buitenlands accent, Surinaams o.i.d.) zette me in de wacht. Na ruim 6 minuten werd de verbinding verbroken.
Kostenpost: 6 of zelf 7 x 70 cent is 4 euro 20 of zelfs bijna 5 euro en
dus geen enkel reisadvies!!

Gewenste Oplossing:

Als ik de telefoonkosten van het gesprek niet hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 9292 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 9292 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9292

Heeft op 24 mei 2016 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 mei 2016 om 11:07 geantwoord

De oplossing is er nog niet. Er is nog geen terugkoppeling ontvangen, het gesprek wordt eerst intern teruggeluisterd.
Graag word ik geïnformeerd over hoe het verder gaat.
Ik hoop op een goede oplossing zoals het niet hoeven betalen van het gesprek.
Met vriendelijke groet
Marjolein Bergsma

Bericht van 9292

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Bergsma, Wij zullen u informeren, via de consumentenmail. Met vriendelijke Groeten Team Consumenten service 9292

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Bergsma