Klacht: Gebeld door Staatsloterij

op 18 september 2018 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Vandaag ben ik gebeld door mevr. Marijke de Vries van de Staatsloterij zij wil mijn vrouw spreken aangaande een aanbieding van de loterij. Ik geef aan dat ze er niet is en dat wij niet meer wensen gebeld te worden door de Staatsloterij. Marijke neemt mijn antwoord niet serieus en zegt dat straks weer terugbelt wanneer mijn vrouw weer thuis is. Ik vind dit zeer onbeschoft om zo bagataliserend met mensen om te gaan. Ik geef vervolgens nogmaals aan dat we dit niet willen maar ook daarna zegt ze dat ze ons toch telefonisch gaat lastig vallen.
Vervolgens vraag ik om haar supervisor maar die wil ze niet geven.

Ik ben onbeschoft medewerkers van de staatsloterij meer dan zat en ik ben nu mijn opties aan het nagaan hoe ik dit eventueel juridisch kan tegen gaan.

Ik ben pas tevreden als de staatsloterij de klachten serieus neemt en wij niet meer telefonisch lastig gevallen worden door hun. En een verontschuldigings brief van mevr Marijke de Vries voor haar gedrag aan de telefoon.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door datf