Klacht: Gebed zonder einde….

op 14 september 2016 over Bruynzeel Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Drie maanden geleden de sleutel van onze nieuwbouwwoning gekregen, met daarin de keuken van Bruynzeel. In de keuken waren er meer punten niet goed, dan de rest van de opleverpunten van het huis bij elkaar! Eerst al zelf moeten bellen om de keuken op te leveren, omdat we al niet op de planning stonden (terwijl dit vanuit de bouw geregeld zou worden, zij wisten van de oplevering van het huis)… Vervolgens een afspraak gemaakt om de punten te verhelpen. Dit duurde al erg lang. Toen de monteur eindelijk kwam, bleek dat hij de roestvrijstalen achterplaat achter de kookplaat niet bij zich had. Na erg veel telefoontjes bleek dat de achterplaat nooit besteld was, omdat Bruynzeel en het montagebedrijf constant naar elkaar wezen wie het had moeten bestellen en vervangen. De achterplaat kwam eindelijk binnen en wij hebben toen een afspraak ingepland. De monteur kwam en gaf aan dat er waarschijnlijk schade zou ontstaan aan mijn spachtelputz op de muur. Bruynzeel neemt hiervoor hun verantwoordelijkheid niet en schuift het af op de manier waarop het spachtelputz is aangebracht (terwijl zij aangegeven hebben dat we konden gaan spachtelputzen, en hierbij niet verteld waar we rekening mee moesten houden). De kosten hiervan zouden dus op eigen rekening komen. Aangezien ik het hier niet mee eens ben, is de achterplaat tot op de dag van vandaag nog steeds niet vervangen! Een gebed zonde einde en heeeel veel frustraties en telefoontjes verder!!! Geen tegemoetkoming of service bij Bruynzeel!! En dan nog maar niet te spreken over de barslechte klantvriendelijkheid bij hun klantenservice!!

Als Bruynzeel zijn verantwoordelijkheid neemt bij het repareren van de achterplaat. Het zou fijn zijn als zij de kosten van de stukadoor op zich nemen, op het moment dat dit nodig is. Zij maken immers schade aan onze gespachtelputzete muur!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruynzeel Keukens

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bruynzeel Keukens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door E. Damen