Klacht: Geannuleerde vlucht PC 293 2 november 2013

op 19 januari 2014 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op de luchthaven in Antalya ontdekte ik dat de vlucht PC293 van 2 november 2013 was geannuleerd. Ik had al argwaan omdat het thuisfront de vlucht niet op Teletekst kon vinden. Vrienden hadden Pegasus gebeld: in september al geannuleerd mevrouw. Cheaptickets gebeld: nee hoor, staat nog steeds als bevestigd, niets aan de hand. Ter plaatse aangekomen bleek er inderdaad geen vlucht. Wel een meneer van Pegasus die mij adviseerde een nieuw ticket te kopen en dit thuis bij Cheaptickets te declareren. Vlucht moest via Dusseldorf want alle vluchten naar Nederland zaten de volgende twee dagen vol.
Thuisgekomen heeft Cheaptickets mijn klacht in behandeling genomen. Zij zeggen niet te zijn geïnformeerd door Pegasus, waardoor zij ook mij niet konden informeren. De fout ligt volgens hen bij Pegasus. Ik probeer in contact te komen met Pegasus. Turkse vriendin heeft gebeld met drie verschillende personen: Pegasus heeft wél geïnformeerd, mijn klacht is bij hen niet bekend, Cheaptickets heeft Pegasus niet betaald voor de door mij geboekte vlucht PC 293 op 2 november 2013. Ik moet me echt tot Cheapticktes wenden, was het antwoord. Schriftelijk bewijs hiervan willen ze niet geven. Ik mail dagelijks via een webformulier of zijn contact willen opnemen over deze vlucht omdat ik documentatie nodig heb hierover om de extra gemaakte kosten (450,-) terug te krijgen. Ik krijg gewoon geen antwoord. En kom geen stap verder.

Terugbetaling van de extra gemaakte kosten van 450,- (heb alle bonnen).

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brenda Versluis