Klacht: Geadverteerd abonnement bestaat niet meer.

op 29 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een abonnement afsluiten. Via 9292 reist met je mee, krijg ik als beste abonnement: Arriva altijd vrij DAV bus en trein 12 – 18 jaar. We zijn €138 per maand kwijt. Bij de telefonische bestelling krijg ik te horen dat deze allang niet meer bestaat! Lekker is dat. Ik kan er 1 afsluiten voor €217 per maand. Maar dan bij de NS. Tot op de dag van vandaag krijg ik het maandabonnement van €138 te zien als beste optie. Hoe kan dit?
Ik heb 0900-9292 gebeld. Ik ben €12 armer ( telefoonkosten) en ook aan de telefoon werd mij dit abonnement wat dus niet meer bestaat geadviseerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik toch dit abonnement voor 1 jaar mag afsluiten. Doe maar alsof het een verlenging is. Zou erg fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 juli 2017 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste emblim,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet het juiste advies krijgt via 9292.nl. Ik heb je klacht intern uitgezet zodat hier naar gekeken kan worden.

Helaas kan ik je geen Arriva altijd vrij DAV bus en trein 12 - 18 jaar aanbieden als het niet om een verlenging gaat. Je kunt natuurlijk op onze website kijken voor mogelijk alternatief via https://www.arriva.nl/zuidholland/abonnementen-kaartjes/abonnementen-1.htm.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,

^SM
Webcareteam Arriva.

Heeft op 02 augustus 2017 om 11:11 geantwoord

Dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door emblim