Klacht: Geachte mevrouw, heer

op 20 januari 2014 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn zakelijk contract bij t-mobile loopt af op 12 maart 2014. T-mobile moet de nummerportering naar KPN doorvoeren.Wij hebben al jaren slecht bereik bij T-mobile en hadden in 2011 ons contract ook beeindigd maar na de verzekering van t-mobile dat dit opgelost was toch verlengd. Nu willen we weg en het kan pas per 12 mei 2014 omdat het beltegoed rond de 10e van iedere maand wordt bijgeschreven. Verzoek portering 14 januari 2014 door KPN wordt pas 12 februari 2014 in behandeling genomen en dan drie maanden. Vorig jaar hebben we al aangegeven weg te willen. Wij zijn ontevreden als klant, maar T-mobile houdt vast aan een maandje extra. Zakelijk gezien een drama, maar wij moeten het nummer behouden.

15 april 2014 weg zoals ons eerder was toegezegd door een medewerker van T-mobile, maar naderhand weer is ingetrokken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ILeene