Klacht: Geachte lezer

op 03 juli 2012 over Europcar in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Europcar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Europcar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Europcar

Heeft op 06 juli 2012 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Y.Gielisse,

Het probleem is opgelost U hebt volkomen gelijk.
Ik was in de veronderstelling dat de vermelde 27 euro ook waren belast,maar dat is niet zo.

Sorry voor het ongemak,maar bedankt voor u snelle hulpverlening.

Vriedelijke groet

Hans van Engelen
________________________________________
Subject: RE: Klacht.nl
Date: Fri, 6 Jul 2012 11:14:43 +0200

Geachte heer van Engelen,

Wij danken u voor uw reactie.

Wij hebben uw verhuring (RA 6024770191) gevonden en bekeken. Wij zien dat deze tot stand is gekomen via DoYouSpain, de huurkosten waren
vooruitbetaald. Ter plaatse bent u belast voor een Full Tank Option en een extra verzekering, totaal is er Euro 112,10 op uw credit card belast. Wij
zien geen transactie van Euro 27,00, kunt u ons in het bezit stellen van uw credit card afschrift? Wij zoeken het graag nader voor u uit.

Wij vertrouwen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Yvonne GIELISSE-MOLLEMA
Europcar Autoverhuur B.V.
Manager Customer Relations

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Europcar beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door beemster391