Klacht: Geachte Leen Bakker

op 27 april 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben vorige week twee rolgordijnen bij u gekocht, wij hebben er duidelijk bij gezegt dat het verduisterend moest zijn.
Bij het ophangen komen wij er achter dat wij niet twee verduisterende rol gordijn hebben gekregen maar één.
Wij zijn vandaag 27-04-2012 terug gegaan en hebben een nieuwe gekregen, maar bij de kassa bleek dat we € 9,00 euro bij moesten betalen.
Dit lijkt mij niet de bedoeling wij zijn verkeerd ingelicht / geholpen door een collega van uw bedrijf.
Wij hebben dit niet gepikt en hebben het rolgordijn daar achtergelaten, en thuis hebben wij u opgeven voor de koude douche van radar.

Met vriendelijke groet.
Theo van Houten

Gewenste Oplossing:

Graag zijn wij twee geheel nieuwe rolgordijnen in onze kleur bij ons thuis, en dat het door u geplaatst wordt.
Ps: wel verduisterend

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Drummerboy