Klacht: Geachte Heer, Mevrouw

op 15 januari 2014 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Dacht dat ik gewoon met de belasting dienst te maken had en niet met een tussen persoon.
Dat staat niet duidelijk vermeld naar mijn mening.
Ik was in de veronderstelling dat ik het rechtstreeks geregeld had.

Het geld van € 24.50 terug storten.

( de mening hier onder in vullen heb ik nog geen mening over )

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 29 januari 2014 om 14:38 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is.

Zorgtoeslag.nl biedt een gemakkelijk alternatief om zorgtoeslag aan te vragen, te wijzigen of stop te zetten. Bij onze dienst is er geen DigiD-code benodigd en worden de gegevens gecontroleerd op mogelijke onjuistheden. Bovendien is er per telefoon en e-mail contact op te nemen om vragen te stellen of begeleid te worden.

Wij vermelden op onze website wat onze dienstverlening als intermediair inhoudt. Hierbij geven wij aan dat wij geen onderdeel zijn van de Belastingdienst en welke kosten er met onze dienstverlening zijn gemoeid.

Na het invullen van het stappenplan vragen wij de aanvrager expliciet akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, het feit dat wij de aanvraag indienen bij de belastingdienst en ook expliciet met het incasseren van de vergoeding.
Wanneer hier niet mee akkoord wordt gegaan, krijgen wij geen gegevens binnen. Wordt hier wel mee akkoord gegaan, dan komt de aanvraag in ons systeem binnen en zal deze door ons worden gecontroleerd, verwerkt en ingediend. De aanvraag wordt via een beveiligde digitale koppeling met de Belastingdienst verzonden.

Mocht u verdere vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.

Zorgtoeslag.nl

Alle klachten die gemeld zijn door astridbetlem