Klacht: Geachte dame/heer

op 19 februari 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In november 2010 zijn er 2 tweezitsbanken geleverd door uw bedrijf.Sinds vorig jaar oktober komen er in 1 bank op de zitting en leuning scheuren en barsten.Met deze klacht naar het filiaal in Houten gegaan daar werd gevraagd een foto te nemen van deze klacht en dit te mailen naar het hoofdkantoor te Raamsdonksveer.Op 16 november 2012 hier een antwoord op ontvangen dat deze klacht ongegrond zou zijn omdat de klacht niet te wijten zou zijn aan een produktfout en deze barsten en scheuren zouden zijn ontstaan door de droogte in ons appartement!Niemand van Leen Bakker is ooit in ons appartement komen kijken en willen dat ook niet komen doen na veel bellen en schrijven!!!
Leen Bakker beweert dat wij deze banken een verkeerde behandeling hebben gegeven volgens hun stond er bij de bank toen wij deze kochten dat wij deze banken moesten behandelen met Leather Care wat de inscheuring van de bekleding van de bank zou moeten voorkomen echter toen wij deze banken kochten stond er nergens hier van op vermeld en werd ons niets verteld over deze behandeling!
Deze banken zijn trouwens kunstleer en geen echt leer dus behandelen met z.g Leather Care lijkt ons geen goed onderhoud!
Nu staat het op internet vermeld maar toen niet!!
De banken die wij bestelden waren niet aanwezig op de zaak in Houten maar moesten apart besteld worden!!!
Het vreemde van deze zaak is dat 1 bank helemaal ingescheurd is op de zitting en leuning en de andere bank vertoont helemaal niets!
Het frusterende van deze zaak vind ik dat Leen Bakker van een met de mobiele telefoon kan zien hoe deze scheuring is ontstaan!
Tevens wist de filiaalhouder in Houten ons telefonisch te melden dat als wij iemand naar deze klacht wilde laten kijken wij eerst €75,00 moesten betalen wat wij absurd vinden!Nu hebben wij voor de zoveelste keer deze klacht ingediend omdat wij dit geen goede service vinden en als antwoord krijgen wij indien wij het hier mee niet eens zijn er ons niets anders rest dit geschil aanhangig te maken bij de Geschillencommissie Wonen en daar moeten wij het dan maar mee doen!
Verder wil ik u melden dat wij 2 senioren van 65+ zijn en deze banken bij ons niet veel te lijden hebben van slijtage e.d.

Het vergoeden of repareren van de bank.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Boost