Klacht: Gazelle mintgroen-wit

op 02 september 2016 over Adidas in de categorie Sportmerken

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag een klacht indienen over de adidas gazelle schoenen. Op 27 juli heb ik 1 paar gazelle mintgroen-wit bij The Athlete’s foot in Nieuwegein gekocht, voor €99,99 euro. Koning te rijk was ik ermee. Ik was zo blij met deze schoenen. Maar mijn blijheid verging snel.. Ik kwam er thuis achter dat ze wel heel erg kraakte. Door de muziek in de winkel heb ik dit niet gehoord. Ik dacht dat het kraken door de nieuwigheid lag, maar het kraken is nooit gestopt. Niet alleen daarmee was ik ontevreden, kreeg ik tot overmaat van ramp een groene gras vlek op mijn schoen. Ondanks dat ik de schoenen een aantal keren heb ingespoten op advies van de verkoper van de Athlete, is er toch een groene gras vlek opgekomen. Ik ben terug gegaan naar de winkel, en liet aan de verkoper waarbij ik deze schoenen heb gekocht de vlek zien. De verkoper heeft geprobeerd met een speciaal doekje voor suede de vlek weg te krijgen. Ik moest het laten intrekken en dan zou het minder worden. Het werd alleen niet minder maar erger. De vlek was inplaats van donker groen, helemaal bruin geworden. En de plek werd zelfs nog groter dan het al was. Ik baal hier als een stekker van. Ik heb m’n verjaardag geld uitgegeven aan een paar duure schoenen, die nou zielig in de kast staan, omdat het geen gezicht meer is als ik ze aan doe.
Ik kon door omstandigheden helaas niet eerder reageren. Ik hoop dat u mij kunt helpen door mij te vertellen wat nu te doen?
Ik zal in iedergeval geen schoenen meer kopen van adidas waar suède op zit, want ookal gebruik ik voorzorgsmaatregelen krijg ik de vlek er niet uit.

Als mijn klacht serieus word genomen. En er een oplossing komt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheriva Smit