Klacht: Gaten voor de poten erin te schroeven scheef

op 28 augustus 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

4 weken geleden de loveseat Roos van 350 euro besteld via de winkel Leenbakker.
De stoel zelf gehaald na 4 werkdagen, eenmaal thuis gingen we de poten onder de stoel schroeven maar bij de laatste poot bleek de schroefdraad scheef te zitten waardoor de poot niet erin kon worden gedraaid.
Direct met Leenbakker contact opgenomen en ik kreeg te horen dat er een klacht werd aangemaakt en ik over 2 weken iets kreeg te horen, dus met andere woorden ik heb 2 weken een stoel in de woonkamer staan ingepakt en wel en ik kan er niks mee.
Na drie telefoontjes kreeg ik eindelijk de baas te spreken (deze was nooit aanspreekbaar) en hij kwam met de oplossing dat ik 2 weken moest wachten en de stoel gewoon in gebruik kon nemen zover dit kon en hun de stoel kostenloos kwamen omruilen, hier kreeg ik automatisch bericht van.
Na twee weken inderdaad bericht gekregen dat een of ander bedrijf kwam en ik een werkdag vantevoren naar dat bedrijf kon bellen om te horen hoe laat ze precies kwamen. Ik gebeld en zei dat ik belde ivm de omruiling van de stoel, de mevrouw aan de telefoon zei dat hun alleen de klacht kwamen beoordelen en dit verdeer deden rapporteren aan Leenbakker maar hun geen meubeld deden omruilen.
Ze ging de afspraak dan ook annuleren.
Ik direct Leenbakker gebeld en vroeg direct naar de baas, de medewerker ging mij doorverbinden maar er ging iers mis dus de verbinding werd verbroken. Ik weer terug gebeld en dezelfde medewerker zei dat de verbinding niet werd verborken maar dat ik gewoon had opgehangen omdat ik niks hoorde, een tuut tuut tuut toon (lijkt me toch vrij duidelijk) betekent niet dat ik niks hoor, hij kon op z’n minst even sorry zeggen maar in plaats daarvan verbond hij me direct door net de baas wat 10 minuten duurde voordat ik hem aan de lijn kreeg in die tussentijd hoorde ik dus niks.

De baas zei dat hij niet met mij gesproken had en dat dat de andere baas was geweest maar hij was nu met vakantie.
Ik moest weer het bedrijf bellen die de klacht komen beoordelen zodat deze doorgaat en hij ging een nieuwe stoel bestellen.
Zodra deze binnen was kreeg ik bericht en zou de stoel worden geleverd.

De communicatie van Leenbakker is zwaar zwaar onder de maat!
Ik vind het belachelijk dat ik bij een stoel van 350 euro zoveel werk moet doen en vrij moet pakken van werk omdat ze een klacht komen beoordelen enz enz…

Ben echt boos en zal nooooooit meer iets bestellen via Leenbakker!!!!!

De stoel voor de helft van de prijs!

Alle klachten die gemeld zijn door martinewich