Klacht: gaslek bij de nieuwe ketel

op 13 januari 2014 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

te hooge jaarafrekening van 2459,00 hadden we hadden een gaslek van 9 maanden is 6 januari gemaakt maar ze willen me maar €15,00 vergoeden we hebben met 3 personen 9 maanden gas in geademd ze zeggen kannen we niks aan doen

ik wil dat ze me dat vergoeden en ook dat we de gas binnen hebben gekregen met 3 man ik ga niet akoort met €15,00

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

Heeft op 14 januari 2014 om 11:53 geantwoord

ik kan nooit 3100 kub verbruikt ebben in 9 maanden tijd ben echt heel erg boos

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 14 januari 2014 om 12:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Wi******,

Om te beginnen willen we onze excuses aanbieden voor het feit dat er een ketel geplaatst is waarbij de afwerking niet geheel correct is geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling, wij nemen de klacht daarom ook uiterst serieus.

De ketel is op 4 maart 2013 bij u geïnstalleerd. Op 6 januari 2014 kregen wij een melding over gaslucht. Deze melding kregen we nadat we op 2 januari 2014 een melding binnen was gekomen over verhoogd gasverbruik. Omdat we meldingen met gaslucht uiterst serieus nemen, is er na uw melding direct een monteur bij u geweest die een aantal metingen heeft verricht.

Volgens onze gegevens zal er maximaal 15 M3 gas zijn ontsnapt. Gelukkig hangt de ketel op zolder en wordt deze alleen voor opslag gebruikt.

Om deze reden, is er een voorstel gedaan om € 15,- te vergoeden. Dit bedrag is ruimer dan de gemiddelde gasprijs.

Wel willen wij dit nog nader voor u onderzoeken, daarom zult u binnen enkele werkdagen per post een verzoek om informatie ontvangen, zodat wij dit alles nader kunnen bekijken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geconformeerd.

Feenstra Webcare

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Feenstra beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda 112