Klacht: gasflessen en korting

op 20 mei 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

ik heb een tijdje geleden een snoerloze onkruidbrander gekocht nu ik hem wil gaan gebruiken kom ik er achter dat daar gasflesjes voor nodig zijn .Ik ben 85 jaar en ik dacht dat daar een batterij of zoiets in zat.Ik heb er gisteren over gebeld maar ik kan ze niet los bestellen en ik ben bij Formido life &Garden Praxis en en grote kampeerwinkel geweest maar nergens de goede flesjes. Bij de eerste aan bieding stond er nergens vermeld dat ik er gasflesjes bij moest bestellen nu.staat het er wel bij .
.Punt 2 De 10 % kortingscode.mijn laatste bestelling was een impulsion massagekussen met warmtebron en 2 traagschuimkussensI Ik zet de
code die ik op het kaartje hartelijke dank voor uw aankoop die ikbij mijn vorige aankoop heb ontvangen gebeurt niets jammer dan nu blijkt dat ik de code van de pen moet gebruiken.Hoe moet ik dat weten.

Dat ik de gasflesjes kan kopen minus de twee kortingen die ik niet heb gekregen U kunt het bedrag waar het over gaat waarschijnkijk nakijken bij Zimmerman postcode 4328NC 10b Burgh Haamstede

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 24 mei 2016 om 09:13 geantwoord

Beste Anna,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u de gasflessen niet kunt vinden.
Wij hebben expliciet bij de deal weergegeven dat de gasflessen vaak wat moeilijker verkrijgbaar zijn, vandaar dat wij de gasflessen als optie bieden bij de onkruidbrander.

U heeft gekozen om geen gebruik te maken van de bovengenoemde optie.
Helaas zijn velen klanten u voor geweest en zijn de gasflessen helemaal uitverkocht.
Nu hebben wij de gasflessen gevonden via een andere (web)winkel.

Ik heb u een apart mailbericht verstuurd met daarin de link naar de webwinkel.
De kortingscode die u ontvangen heeft is geldig t/m 31-december 2016.

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Dusault