Klacht: Slechte support

op 24 april 2014 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een Garmin gekocht in 2011 met levenslange kaarten.
Nadat ik in 2012 voor het laatste de kaarten geupdate had deed in dat in maart 2014 weer een keer.
Gevolg alle kaarten uit het toestel en support bleef maar zelfde antwoorden geven en geen oplossing.
Verzoeken om logfiles naar Garmin te sturen werden weer met een zelfde verzoek om logfiles beantwoord.
Heb het toen maar gelaten en ben zelf aan de slag gegaan met de schrijf van het toestel te controleren en te schonen.
Daarna lukte het wel, maar zonder hulp van Garmin.
Komen ze later met een onvolledig mail wat je zou kunnen doen.

Gewenste Oplossing:

Verbeter de service aan klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hinnek