Klacht: Service wil niets oplossen

JvanZ op 16 november 2016 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden een Garmin gekocht met lifetime kaart update
Deze moet geinstalleerd worden via een code, die in de verpakking zou moeten zijn bijgesloten.

Hier zijn we pas wat later achtergekomen, maar bij de bescheiden is geen codekaart meegeleverd. Garmin kan dit terugzien dat de lifetime update inderdaad nooit op het apparaat is geinstalleerd.

(alle bescheiden zijn verder bij het apparaat aanwezig).

Garmin wil dit niet oplossen, behalve dat we een nieuwe “livetime update” abonnement mogen kopen á 89,-

2x voor iets gaan betalen is natuurlijk geen optie, wat eerder niet is geleverd. Wij zijn dan ook erg teleurgesteld in Garmin, en hebben hierdoor geen vertrouwen meer in Garmin producten.

Gewenste Oplossing:

Alsnog activeren van de Lifetime Update op het apparaat, zoals gekocht.
(Lifetime update staat op de rekening genoemd, maar is niet geleverd)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ook nu geen reaktie van Garmin. Vreemd.. Als je een apparaat aanschaft, dan mag je verwachten dat hetgeen beloofd op het apparaat geinstalleerd is. nu blijk je dat zelf te moeten doen, via een kaart die niet is meegeleverd. Dit komt aan het licht nu bij een update de computer aangeeft dat de kaart verouderd is. Voor Garmin is dit heel simpel op te lossen, maar deze geeft niet thuis. Niet van deze tijd, en bijzonder slecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door