Klacht: Ondeugdelijke navigatie

hiswa01 op 20 november 2013 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna 2,5 jaar geleden een navigatie van Garmin met lifetime updates gekocht. Na een halfjaar gaf de Nuvi aan dat het een update nodig had. Na de update heeft het apparaat nooit meer gewerkt, omdat het geheugen te vol zat. Na veel heen en weer e-mailen met [email protected] en op hun verzoek steeds weer nieuwe updates etc. uitvoeren doet de Nuvi het nog steeds niet en valt volgens Garmin de schade aan het apparaat buiten de garantie en stellen zij als oplossing dat het apparaat mag worden omgeruild voor € 112,53.Schade? De navigatie deed het prima tot de eerste update!
Ik heb dan ook aangegeven dat ik niet met deze oplossing akkoord ga.Een dag later krijg ik bericht dat de garantie inmiddels 5 maanden verstreken is. Wij zijn echter al langer dan 5 maanden bezig om het apparaat weer aan de gang te krijgen door middel van de door Garmin voorgestelde(master-)resets en updates etc.Wat een service!

Gewenste Oplossing:

Herstellen van eigen Garmin of als dit niet mogelijk is, een nieuwe Garmin Nuvi.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door