Klacht: ONBETROUWBARE NAVIGATIE

SPJ op 08 september 2022 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb inmiddels (in December)mijn derde HONDA JAzz aangeschaft, en evenals bij de eerste zo’n 10 jaar geleden, is het GARMIN navigatiesysteem volledig onbetrouwbaar.
Ik heb recent de laatste update geladen, en als ik van mijn woonplaats Hoorn naar het AVL ziekenhuis in amsterdam rijd, wil het systeem dat ik onderweg eerst even Zaandam ga bekijken.
10 jaar geleden heeft het anderhalf jaar geduurd voor het systeem redelijk betrouwbaar werd,
Heeft u enig idee hoe lang het deze keer gaat duren?
Het is voor ons belangrijk dat het snel goed komt, want zonder dat systeem is mijn vrouw nogal onthand, en we weten dat ze op niet zo lange termijn zich alleen zal moeten redden.
Ik heb overigens tussendoor ook een lod GARMN systeem gehad, en dat werkte perfect.
Waarom zou het dan in de Honda Jazz niewt goed moeten werken.

A.U.B. advies.

Vriendelijke groet,

J.P.N.Spraakman
Mail; [email protected]

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe wel goed werkende kaart?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Garmin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Garmin

Heeft op 12 september 2022 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

SPJ

Heeft op 12 september 2022 om 11:36 geantwoord

Het apparaat, is net als de rest van de auto, een half jaar oud.
Is het niet wat snel dit niet meer te ondersteunen?

Reactie van de melder van de klacht SPJ

1 jaar geleden - Blijkbaar levert Honda met de Jazz een Garmin navigatiesysteem mee onder licentie van Garmin. Dit behoort mijn inziens up-to-date gehouden te worden door Garmin. Ik heb de laatste update een week geleden geïnstalleerd, en blijkbaar is die niet goed, terwijl de eigen Garmin apparaten wel een correcte kaart hebben. Waarom ? Hoe ?

Bericht van Garmin

1 jaar geleden - beste J.P.N. Spraakman, Dit zijn onderlinge afspraken welke gemaakt zijn, maar voor elke vorm van hulp met betrekking tot automerken en verouderde Garmin apparatuur, dient u zich te richten aan de dealer en dat is in dit geval Honda. Het spijt me u niet anders te kunnen vermelden. Met vriendelijke groet, Jeroen Garmin Support Nederland

Reactie van de melder van de klacht SPJ

1 jaar geleden - Okay, dank voor uw duidelijke antwoord. J.P.N.Spraakman

Alle klachten die gemeld zijn door SPJ