Klacht: Navigatie gaat steeds stuk

Arican op 01 juli 2012 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn navigatie heeft een lifetime kaart update gratis bij aankoop ik heb mijn garmin 2495 lmt kaart update via mygarmin uitgevoerd en de navigatie die gaf aan dat het toestel moest opgestuurd worden na lang tijd proberen van oplossingen ik heb er totaal meer dan 12 uur aan de telefoon gehangen binnen 3 werkdagen ik werd niet op de juiste manier geholpen uiteindelijk stuur ik mijn toestel op en ontvangt hem pas na 15 werkdagen het enige was het opnieuw installeren van de kaart en dat duur hooguit 2 uur maar oké ik heb een andere gekregen maar die was niet up to date dus ik bellen voor dat ik wat ga doen en mij wordt gezegd proberen maar ik sluit het garmin aan mijn pc voer het update zoals de klantenservice zegt en ja hoor bingo het toestel is weer stuk ik stuur hun een email en ik heb tot heden geen bericht terug ik zit met een garmin die ik voor 179 euro gekocht heb thuis en heb er niet aan help mij aub.

Gewenste Oplossing:

ik moet mijn garmin snel gerepareerd hebben eventueel een monteur thuis net als bij een pc die je navigatie met software problemen kan verhelpen en duurt het langer dan een paar uur pick up en return of wel een swap omwisselen dus bij de winkel eventueel garmin moet er wat soepel mee zijn een navigatie koop je niet voor je plezier het is of voor je werk of voor je vakantie maar hoe dan ook vind ik dat voor voorrang moet krijgen bij problemen als dit voor een snelle oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door