Klacht: Mijn nieuwe Zumo XT werkt niet naar behoren

Mark Kerpentier op 05 december 2022 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Zumo XT navigatie, nieuw aangeschaft.
Ook vervangen…maar dit type verliest zijn contact met de voeding op een bepaalt moment en worde de navigatie verbroken. Alles goed aangesloten….ook bij het docken zie je dat hij verbinding heeft met de voeding. Maar helaas na een stuk rijden of na een bepaalde tijd geen contact meer.
Als antwoord nu we alles vervangen hebben ligt de fout bij mij…niet dus. Ik heb 2 zumo 550 navigatie systemen gehad …perfect. Helaas werd het door de upgrades niet meer mogelijk en ben ik overgegaan tot de aankoop van de Zumo XT. Als ik het nu alleen was …dat is dus niet zo. Maar ik ben elektronica man van huis uit en alles is goed aangesloten.

Gewenste Oplossing:

Gehele teruglevering daar ik al een hele tijd hiermee hoddel. Of vervanging door een nieuw systeem met een degelijke voedings aansluiting. Wil best wachten tot er een nieuw model uit komt en dat ik dan moet bijbetalen....maar dit is onbetrouwbaar navigeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Kerpentier