Mijn Klacht:
Mijn in 2019 aangeschafte horloge Garmin Vivomove HR werkt niet meer. Het display doet niet niet. Op het scherm worden de digitale tijd, meldingen en instellingen niet weergegeven. Horloge meerdere keren opgeladen en volgens stappenplan teruggezet naar fabrieksinstellingen. Helaas zonder resultaat en horloge kan niet meer gebruikt worden.
Contact gehad met Garmin. De medewerker geeft aan dat het een bekend probleem is, maar dat er verder niets mee gedaan kan worden. Reparatie is niet mogelijk, omdat model niet meer verkocht wordt en er geen vervangende onderdelen zijn.
Teleurstellend dat een voor Garmin bekende klacht over dit type zo wordt weggewuifd.
Een Horloge van 349 euro vanuit 2019 waar ik nu niets meer aan heb is alles behalve klantvriendelijk en duurzaam!!
Garmin stond in onze ervaring voor klantvriendelijkheid, service en kwaliteit. Dit blijkt nu dus alles behalve waar.
Aan gegeven dat ik naast deze afhandeling baal dat ik net een nieuw leren polsbandje heb gekocht voor 60,- euro wat nog niet gebruikt is maar waar ik ook niets meer aan heb. Retourneren is geen mogelijkheid omdat ik het originele doosje al heb weggegooid. De reactie van de Garmin medewerker was; ja vervelend.
Vervelend en weinig meedenkend vanuit Garmin. Hierdoor sterke twijfel voor het aanschaffen voor een nieuwe Garmin. Dit terwijl ik jaren wel tevreden was over dit horloge.
Gewenste Oplossing:
Ik had het kunnen waarderen wanneer de medewerker naast de erkenning van het feit dat het een bekend probleem is met een gedegen oplossing zou komen.
Garmin kiest er immers voor om dit model uit het assortiment te halen. Ook is er geen mogelijkheid gefaciliteerd vanuit Garmin voor reparatie. De consument die dit model reeds aangeschaft heeft is de dupe.
Een tegemoetkoming in de vorm van een waardebon voor de aanschaf van een nieuwe Garmin zou klantvriendelijk zijn.