Klacht: instellen wachtwoord

op 16 september 2018 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Ik heb een sporthorloge forerunner 35 aangeschaft om dit met mijn smartphone app te chroniseren moet ik mailadres opgeven en wachtwoord dat levert mij zoveel problemen op omdat zowel g.mail account het ten accepteert en jullie niet omdat ik herhaaldelijk mijn wachtwoord moest wijzigen omdat jullie 2 dezelfde teken weigerden an nu mijn g.mailadres ook niet meer gebruiken.
Ik kan u vertellen dat ik hier niet blij mee ben als u niet met een goede oplossing komt dan ga mijn sporthorloge weer retour sturen.
Ik verwacht van zo’n groot bedrijf een passende oplossing

Dat ik normaal en eenvoudig een wachtwoord kan aanmaken zoals dit ook bij Google kan.Ik kan mij niet voorstellen dat jullie geen tekens gebruiken die overal toegankelijk zijn

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Bericht van Garmin

7 dagen geleden - Beste Otto, ik kan uit uw verhaal niet echt achterhalen waar exact het probleem ligt. Al onze apparaten werken met Garmin Connect. U dient de app op uw smartphone te installeren. Voor het account van Garmin Connect kunt u uiteraard zelf uw eigen gewenste emailadres opgeven een wachtwoord instellen. Eenmaal geïnstalleerd kunt u via de Garmin Connect app eenvoudig uw toestel toevoegen. Via ons supportcenter op https:support.garmin.comnl-NL kunt u onder uw toestel forerunner 35 alles lezen en video's bekijken hoe uw toestel in te stellen en ook te koppelen aan uw smartphone. Met vriendelijke groet, René - Garmin Nederland

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Otto Zijlstra